Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для
учнів, а разом із ними. Це урок, на якому присутній
демократичний стиль спілкування, де діти вчаться здобувати
знання, а не отримувати готові, де жоден із них не боїться
висловлювати свою думку і доводити її. Як побудувати сучасний
урок? Як зробити так, щоб урок не тільки озброював учнів
знаннями та вміннями, а й викликав би у дітей щирий інтерес,
природню зацікавленість, формував би їхню творчу свідомість?
Над цими питаннями сьогодні працювали члени методичного
об'єднання вчителів математики, фізики та інформатики.
Одним із допоміжних функцій зацікавленості учнів у вивченні предметів є участь їх на порталі «ЯКлас», де на досить
хорошому рівні дано теоретичний матеріал і завдання по темах. Це зобов'язує дитину, яка хоче глибоко знати
предмет, до уважності, наполегливості. При опрацюванні практичних завдань учень відразу отримує відповідну оцінку.
Працювати з порталом на кожному уроці неможливо через завантаженість програми, але діти з цим тестом можуть вільно і легко
справлятися вдома.
Учителі методичного об'єднання дійшли до висновку, що поєднання вчителем у своїй роботі індивідуальних і соціальних
еталонів проявляється в тому, що учень не тільки засвоює зміст навчального матеріалу, а й сам контролює і коригує свою
пізнавальну діяльність.
|