19.03.2024 Методика в схемах і таблицях

Меню сайту

 
     
                 
     
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів



Вітаю Вас, Гість · RSS 19.03.2024, 10:39

Сутність процесу навчання

Визначення навчання

Основні задачі навчання

Функції процесу навчання

Структура процесу навчання

Принципи навчання

Співвідношення основних компонентів навчального процесу з принципами навчання

Співідношення учіння та навчання

Різні підходи до визначення учіння

Методи й засоби навчання

Визначення методу навчання

Розмежування понять

Класифікація методів навчання

Критерії вибору методів навчання

Характеристика засобів начання

Класифікація засобів навчання

Генеза форм навчання

Форми організації навчального процесу

Класифікація форм навчання

Класифікація форм організації навчання

Форми організації навчання

Класно-урочна система навчання

Урок як форма організації навчання

Класифікація типів уроків

Вимоги до сучасного уроку

 Структура уроку

Макет багаторівневого плану уроку

Вимоги до ефективного уроку

Діяльнісний підхід до планування уроків

Комплексний аналіз уроку

Орієнтовна схема аналізіу уроку

Урок-лекція

Урок-екскурсія

Лабораторна робота

Домашні завдання

Дидактичні ігри

Шкільний семінар 

Самостіна навчальна робота 

Види самостіної роботи 

Засвоєння інформації учнями

Діагностика й контролю у навчанні

Діагностика

Оцінка результатів навчальної діяльності

Методичні функіції контролю

Сучасні технології навчання

Сучасні технології навчання

Проблемне навчання

Урок у технології проблемного навчання 

Особистісно орієнтоване навчання 

Технологія особистісно орієнтованого уроку

Діяльність учителя на уроці з особистісно орієнтованою спрямованістю 

Розвивальне навчання

Проект уроку-майстерні у технології розвивального навчання

Кооперативне навчання

Етапи уроку в коорперативному навчанні

Методична модель пізнавального процесу в технології розвитку критичногог мислення

Структура уроку спрямованого на розвиток критичного мислення

Сутність програмованого навчання

Структури програмованого навчання

Сутність інтерактивного навчання

Орієнтовна структура уроку із застосуванням інтерактивних технологій

Проектне навчання

Компетентнісно орієнтований підхід до навчання

Характеристика компетенцій

Шляхи формування компетентності учнів

Діяльнісний підхід до формування компетентсностей