Меню сайту |
|
|
|
Календар |
|
|
|
Архів записів |
|
|
|
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
20.11.2024, 19:26 |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури Затверджені наказом МОН україни №371 від 5.05.2008 року
При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (низький, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).
Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ Низький - 1 Середній - 2 Достатній - 3 Високий - 4
Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя Низький - 5 Середній - 6 Достатній - 7 Високий - 8
Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам Низький - 9 Середній - 10 Достатній - 11 Високий - 12
На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи корекції оцінювання мають погоджуватися педагогічною радою школи. Під час оцінювання необхідно: - здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану здоров’я; - конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде оцінено; - застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії). |
Категорія: Мої статті | Додав: clubnya4ok (17.04.2011)
|
Переглядів: 2923
| Рейтинг: 0.0/0 |
|