Меню сайту |
|
|
|
Календар |
|
|
|
Архів записів |
|
|
|
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
21.12.2024, 19:01 |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із предмета захист Вітчизни
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів із предмета захист Вітчизни Затверджені наказом МОН україни №371 від 5.05.2008 року
При оцінюванні навчальних досягнень учнів з предмета захист Вітчизни вчитель оцінює теоретичні знання, уміння їх застосовувати на практиці; за нормативними показниками, - контрольні вправи, що їх мають виконувати учні (вправи та нормативні показники подано у навчальних програмах).
І. Початковий 1 - Учень може розрізняти об’єкти вивчення і відтворювати деякі його елементи (на рівні «так-ні») 2 - Учень фрагментарно може відтворити окремі елементи навчального матеріалу; має елементарні навички виконання практичних робіт 3 - Учень декількома простими реченнями передає зміст навчального матеріалу, знаходить відповідь на питання в тексті підручника; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання
II. Середній 4 - Учень знає окремі факти, що стосуються навчального матеріалу відповідно до тексту підручника або пояснення вчителя; виявляє здатність елементарно висловлювати думку; з допомогою вчителя може виконувати частину практичних завдань 5 - Учень розуміє основний навчальний матеріал, здатний дати визначення понять, але допускає помилки; з допомогою вчителя може логічно відтворювати значну його частину; його вміння і навички дають змогу виконувати практичні завдання з допомогою вчителя 6 - Учень самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу; може дати стислу характеристику об’єктам вивчення; правильно вживає терміни; з допомогою вчителя користується джерелами інформації
III. Достатній 7 - Учень виявляє знання і розуміння переважної частини навчального матеріалу; дає визначення понять; здатний застосовувати знання на практиці (за алгоритмом), може частково контролювати власні навчальні дії; самостійно визначає порядок виконання практичних завдань 8 - Учень володіє навчальним матеріалом і використовує набуті знання і уміння у стандартних ситуаціях; може зіставляти, узагальнювати, систематизувати інформацію за допомогою вчителя, самостійно застосовує теоретичні знання для виконання практичних завдань 9 - Учень оперує навчальним матеріалом на рівні теми, розділу, може самостійно його відтворювати; володіє необхідними теоретичними засадами для вироблення власної думки при обговоренні проблемних ситуацій та виконанні практичних завдань
IV. Високий 10 - Учень володіє глибокими, міцними знаннями, здатний використовувати їх у нестандартних ситуаціях; виявляє творчі здібності; знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх при виконанні поставлених завдань 11 - Учень володіє узагальненими знаннями з предмета, вільно висловлює власні думки; без допомоги викладача знаходить джерела інформації і використовує одержані відомості відповідно до мети та завдань власної пізнавальної діяльності; раціонально виконує практичні завдання 12 - Учень має системні знання, виявляє здатність приймати рішення, вміє самостійно здобувати знання; рівень умінь і навичок дає змогу виконувати практичні завдання на бездоганному рівні |
Категорія: Мої статті | Додав: clubnya4ok (17.04.2011)
|
Переглядів: 1694
| Рейтинг: 0.0/0 |
|