Методичне об’єднання вчителів початкових класів
Працює над науково – методичною проблемою: «Впровадження інтерактивних методів навчання у початковій школі».
Вчителі свою навчально – виховну роботу спрямовують на формування у молодших школярів вміння вчитися,
розвивати пошукову пізнавальну активність і самостійність учнів, забезпечення подальшого становлення особистості учня,
умови для його самореалізації та розкриття індивідуальних здібностей, обдарувань.
Приділяють увагу інтелектуальному, моральному та фізичному розвитку учня.
Члени методичного об’єднання:
Кондратенко Тетяна Володимирівна – учитель вищої категорії, 28 років педагогічного стажу.
Проблема над якою працює класовод : «Формування навичок «оптимального читання» (читання в темпі розмовної мови)
та формування пізнавальних здібностей учнів».
Педагогічне кредо: «Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити».
Навчити дітей добре читати – одне з найважливіших завдань класовода.
У своїй роботі завжди дотримуюсь триєдиної мети: навчати, розвивати, виховувати.
Корж Наталія Миколаївна – вчитель, спеціаліст ІІ категорії.
Працює над проблемою: « Формування громадянської свідомості молодших школярів»
Педагогічне кредо: « Любити дітей і навчити їх любити себе, своїх близьких і весь світ».
Дахно Ірина Іванівна – вчитель, спеціаліст.
Проблема, над якою працює вчитель: "Розвиток зв'язного мовлення учнів молодшого шкільного віку "
Цись Зоя Михайлівна – учитель ІІ категорії, 21 рік стажу.
Працює над проблемою: « Особливості розумового виховання молодших школярів у процесі вивчення матеріалу»
Педагогічне кредо: «Учитель – вічний учень».
Лищенко Тетяна Миколаївна – учитель вищої категорії, 24 роки педагогічного стажу.
Працює над проблемою : «Формування читацьких навичок молодших школярів у процесі диференційованого підходу до навчання».
Педагогічне кредо – Люди перестають мислити, коли вони перестають читати.
Принцип роботи: « Не змушувати, а зацікавлювати».
Головне в роботі – це дитина, її бажання, прагнення, запити.
Свою педагогічну діяльність спрямовує на:
- Розвиток чистоти мовлення;
- Розвиток вміння слухати;
- Розвиток уваги;
- Розвиток виразного читання;
- Розвиток мовленнєвих здібностей;
- Розвиток логічності мислення і точності мовлення.
Булах Наталія Григорівна – учитель вищої категорії, 31 рік педагогічного стажу.
Працює над проблемою : «Активізація мислення через навчання грамоти».
Педагогічне кредо – вчитель повинен правильно організувати, чітко продумати, систематизувати свою роботу.
Під час роботи з учнями відпрацьовує систему, яка складається з багатьох ланок, де діє багато психологічних і психічних факторів,
взаємопов’язаних між собою. Вчить дітей обґрунтовувати свої думки, доказово міркувати, бо від цього залежить успіх свідомого
опанування шкільної програми.
Солод Світлана Олександрівна – вихователь групи продовженого дня, учитель християнської етики.
Працює над проблемою : « Формування у дітей інтересу до навчання та виховання доброзичливості».
Під час роботи прищеплює любов та доброзичливість учням, виховує працьовитість та порядність.
Приймає активну участь у конкурсах та виставках.
|