24.11.2017

Меню сайту

 
     
                 
     
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів



Вітаю Вас, Гість · RSS 24.11.2017, 07:42

Головна » 2017 » Листопад » 1 » Сучасний урок. Який він?
14:43
Сучасний урок. Який він?

Сучасний урок – це урок демократичний. Він проводиться не для

 

учнів, а разом із ними. Це урок, на якому присутній

 

демократичний стиль спілкування, де діти вчаться здобувати

 

знання, а не отримувати готові, де жоден із них не боїться

 

висловлювати свою думку і доводити її. Як побудувати сучасний

 

урок? Як зробити так, щоб урок не тільки озброював учнів

 

знаннями та вміннями, а й викликав би у дітей щирий інтерес,

 

природню зацікавленість, формував би їхню творчу свідомість?

 

Над цими питаннями сьогодні працювали члени методичного

 

об'єднання вчителів  математики, фізики та інформатики.

 

Одним із допоміжних функцій зацікавленості учнів у вивченні предметів є участь їх на порталі  «ЯКлас», де на досить

 

хорошому рівні дано теоретичний матеріал і завдання по темах. Це зобов'язує дитину, яка хоче глибоко знати

 

предмет, до уважності, наполегливості. При опрацюванні практичних завдань учень відразу отримує відповідну оцінку.

 

Працювати з порталом на кожному уроці неможливо через завантаженість  програми, але діти з цим тестом можуть вільно і легко

 

справлятися вдома.

 

Учителі методичного об'єднання дійшли до висновку, що поєднання вчителем у своїй роботі індивідуальних і соціальних

 

еталонів проявляється в тому, що учень не тільки засвоює зміст навчального матеріалу, а й сам контролює і коригує свою

 

пізнавальну діяльність.

 

 

 

Переглядів: 70 | Додав: clubnya4ok | Рейтинг: 5.0/5
Всього коментарів: 0